Obchodní podmínky a reklamační řád internetového obchodu Altrak24

I. Provedení objednávky

Nejlepším způsobem k provedení objednávky je využití košíku v internetovém obchodě.

K provedení objednávky tímto způsobem postupte následovně:

Vyberte si zboží a další vlastnosti s ním spojené dole na straně výrobku.

Z panelu na pravé straně si vyberte počet výrobků a klikněte tlačítko přidat do košíku.

Následně vyberte možnost pokračovat v nákupech, jestli chcete koupit další zboží, nebo přejít k realizaci objednávky, jestli chcete pokračovat ve Vašich nákupech.

Po přechodu ke shrnutí objednávky se ujistěte, jestli jste vybrali správné zboží a jeho vlastnosti a klikněte tlačítko přejít k realizaci objednávky.

V dalším kroku uveďte všechny kontaktní údaje vyžadované k zásilce a popřípadě osobní údaje vyžadované k vystavení faktury nebo se přihlaste na svůj účet v našem obchodě, pokud jste zaregistrovaní.

Po odsouhlasení formuláře vyplněného našimi údaji budete opětovně přesměrováni na stranu shrnutí objednávky, kde máte ještě jednou pohled do košíku a na uvedené údaje. Kliknutím pole přejít k realizaci objednávky pokračujte dále.

Následně na straně s adresami se ujistěte o správně uvedených údajích a aktualizujte je v případě nutnosti. Kliknutím na pole přejít k realizaci objednávky pokračujte dále.

Budete přesměrováni na stranu s výběrem způsobu doručení zboží, kde si můžete vybrat osobní odběr v obchodě nebo doručení zboží kurýrní službou. Odsouhlaste obchodní podmínky a reklamační řád. Potvrďte Váš výběr kliknutím na pole přejít k realizaci objednávky.

Budete přesměrováni na stranu s platbou, kde můžete vybrat nejpřijatelnější způsob platby kliknutím na jeho název. Následně postupujte v souladu s příkazy pocházejícími z platební brány. Po výběru možnosti platba převodem nebo platba při odběru potvrďte objednávku na další straně kliknutím na zelené pole potvrdit objednávku.

Objednávka je úspěšně ukončena pouze tehdy, kdy obdržíme zprávu: "Vaše objednávka v Altrak24 byla ukončena" a obdržíme číslo ID zadané objednávky.

Objednávky je možné provádět také telefonicky, na infolince na tel. čísle +48 71 757 56 19 od pondělí do pátku v 9-17 h nebo mailem na adresu info@altrak24.com. Při objednávkách prováděných telefonicky nebo internetovém obchodě platí tento Řád.

Jestli jste rozhodnutí o barvě a případně dalších doplňcích, které by měly být přidány k Vašemu zboží, prosíme Vás o uvedení následujících informací:

název/model kočárku nebo jiného zboží

výběr barvy

výběr kol (jestli existuje)

výběr konstrukce (jestli existuje)

další doplňky

způsob platby

způsob doručení

adresa k doručení

číslo telefonu

kontaktní osoba a aktuální mailová adresa

Způsob platby

Převod na bankovní účet:

Altrak24 Andrzej Brzezicki

ING BANK ŚLĄSKI

95 1050 1575 1000 0090 9142 2072

Převod prostřednictvím PayU

Bleskurychlá platba Paypal / kreditní karta

Platba na dobírku

V hotovosti při osobním odběru

Platba platební nebo kreditní kartou při osobním odběru

II. Doručení

Všechna zboží doručujeme kurýrní službou na uvedenou adresu. Na území Polska zboží doručujeme zdarma. Kurýrní firmy, kterých služby využíváme, jsou K-EX, DPD a GLS. Každá z těchto firem umožňuje na svých stránkách sledování zásilky.

V případě uvedení během objednávky mailové adresy a telefonního čísla, budete mít možnost získat informace o zásilce a plánovaném času doručení balíku.

V případě zásilky zboží do zahraničí (v rámci pevninské části Evropské unie), prosíme, kontaktujte nás za účelem určení poplatku za zásilku.

Doručení, a případné chybějící díly nebo poškození:

Zakoupené zboží zkontrolujte ihned po jeho doručení kurýrní službou a zejména:

jestli jste obdrželi správnou barvu

jestli je zboží kompletní

jestli zboží nebylo poškozeno během doručování (v takovém případě prosíme o neprodlený kontakt)

V případě, že pří doručení zjistíte, že zásilka je poškozená (díry, promáčknutí), prosíme o sepsání s kurýrem zápisu o škodě a ihned se s námi zkontaktujte.

III. Doba doručení

Doba doručení je závislá na vybraném zboží a pohybuje se od 3 do 21 pracovních dnů. Na straně jednotlivého předmětu najdete předpokládanou dobu doručení.

Ve výjimečných situacích si Altrak24 vyhrazuje právo k doručení zboží v delší než výše uvedené době. O případných zpožděních budete informováni.

Neneseme odpovědnost za jakékoliv ztráty, nároky, náklady, škody, poplatky nebo výdaje vyplývající ze zpoždění v doručení.

IV. Osobní odběr

Zboží objednané telefonicky nebo lze odebrat v našem obchodě na ul. Liliowa 9 , 51-253 Wroclaw.

Po obdržení informace máte 4 pracovní dny na odběr zboží.

V případě nepřevzetí zboží ve výše uvedené lhůtě, firma má právo účtovat dodatečný jednorázový poplatek ve výši 20 PLN za uschování a uskladnění zboží.

Záloha započtená na úhradu objednávky provedené v obchodě v případě smlouvy uzavřené v kamenném obchodě ve Wroclawi propadá v případě zrušení smlouvy.

V. Odstoupení od Smlouvy

Firma Altrak24 může odstoupit od Smlouvy, jestli zboží není možné z jakéhokoliv důvodu poslat. V takovém případě Vás o této skutečnosti budeme informovat a vrátíme Vám zaplacenou částku použitím stejné metody, která byla vybrána k zaplacení.

Vzor odstoupení od smlouvy najdete.

Na základě předpisů Smlouvy – má Kupující právo na odstoupení od uzavřené na dálku smlouvy o nákupu zboží, bez uvedení důvodu ve lhůtě do 14 dnů, počítaje ode dne obdržení zboží. Za tímto účelem prosím pošlete prohlášení (v písemné nebo mailové formě) o odstoupení na adresu:

Altrak24

Liliowa 9

51-253 Wrocław

Nebo mailem na adresu info@altrak24.com

Spotřebitel má povinnost neprodleně vrátit věc Prodávajícímu nebo oprávněné osobě zplnomocněné podnikatelem, ale ne později než do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.

Vrácené zboží by mělo být celé zabalené v originálním balení nebo jiném balení chránícím před poškozením zásilky během dopravy a nemělo by být používané.

Vratky používaného zboží nebudou akceptovány.

Použitím zboží se rozumí takové činnosti kupujícího, které překračují meze vyzkoušení zboží, tzn. ověření jeho vlastností a funkcionality.

Výdaje na odeslání zboží hradí Kupující.

Po obdržení vráceného zboží, Prodávající vrátí kupní cenu Kupujícímu nejpozději v průběhu 14 dnů.

Případné spory mezi Kupujícím a Prodávajícím podléhají rozhodnutí soudu místně příslušného pro sídlo Prodávajícího (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

Ve věcech neupravených tímto Řádem se použijí předpisy polského práva, a zejména Občanský zákoník, Zákon o podrobných podmínkách spotřebitelského prodeje a změně Občanského zákoníku (Dz. U. č. 141 z 2002 r., pol. 1176, s pozd. zm.) a předpisy Zákona o ochraně některých práv Spotřebitelů a odpovědnosti za škodu způsobenou nebezpečným výrobkem (Dz. U. č. 22 z 2000r. ,pol. 271 s pozd. zm.).

VI. Záruční a pozáruční servis:

Na zboží zakoupené u nás v obchodě máte 2-letou záruku v rámci záručního servisu. Po uplynutí záruky poskytujeme našim zákazníkům také pozáruční servis.

V rámci záručního servisu je zboží opraveno, vyměněno na nové nebo výměně podléhá pouze jednotlivý díl.

Podkladem pro vyřízení reklamace je doklad o koupi (daňový doklad nebo účet). Výrobek, který je určen k opravě, by měla být čistý.

Doba pro vyřízení reklamace je 14 pracovních dnů. Podmínkou pro zahájení reklamace je doručení zboží na místo prodeje (kamenný obchod) nebo připravení zboží k vyzvednutí kurýrem v souladu s požadavky kurýrní společnosti (prodej v internetovém obchodě).

V případě nepřevzetí reklamovaného zboží ve lhůtě 7 pracovních dní od oznámení zákazníkovi, bude naúčtován poplatek za uskladnění zboží ve výši 20 PLN za jeden den.

VII. Údaje firmy:

Altrak24 Andrzej Brzezicki

ul. Liliowa 9

51-253 Wroclaw

DIČ: 8321977599

IČO: 021673866

Nezajišťujeme náhradní zboží během odevzdání zboží do servisu.